«S’allarga la temporada, s’incrementa la despesa per turista, els treballadors fan feina durant més mesos i les previsions de cara a la temporada d’hivern són positives: milloram en connectivitat i en nombre de visitants quan més fa falta». La presidenta del Govern, Francina Armengol, acompanyada de la vicepresidenta i consellera d’Innovació, Recerca i Turisme, Bel Busquets, ha fet aquestes declaracions després de reunir-se amb els consells insulars de Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera a la World Travel Market de Londres.
Armengol ha apuntat a les previsions de Turespaña per a l’hivern, que estimen un creixement interanual del turisme britànic a les Balears d’un 58 %, percentatge molt superior al 4 % que s’espera per al conjunt de l’Estat.
La presidenta també ha destacat que durant els mesos d’hivern les aerolínies han programat un 22,3 % més de vols que l’any passat a les Balears i que el mercat britànic en particular tindrà un 19 % més de connexions amb Mallorca, un 17,4 % més amb Eivissa i un 200 % més amb Menorca.
Així mateix, la titular de l’executiu ha recordat que «és la primera gran fira turística internacional en la qual participen tots els consells insulars amb les competències de promoció turística ja transferides i dotades econòmicament». En aquest sentit, ha manifestat que «El Govern segueix treballant amb els consells en estratègies que són d’interès comú per a totes les illes, amb l’objectiu de consolidar l’aposta per la qualitat, augmentar les connexions i potenciar la temporada d’hivern».
»Millorar la nostra connectivitat en temporada baixa —ha afegit— és bàsic per perllongar l’activitat de la nostra economia durant tot l’any i afavorir una ocupació més estable i de qualitat. Les dades turístiques i d’afiliació de la passada temporada d’hivern, els 15.909 treballadors més de l’octubre i les previsions dels pròxims mesos ens indiquen que anam pel bon camí i ens conviden a ser optimistes».
Per la seva banda, la vicepresidenta del Govern i consellera d’Innovació, Recerca i Turisme, Bel Busquets, ha destacat l’increment de visitants britànics durant els mesos d’hivern (+ 15,4 % entre gener i abril de 2018), que ha atribuït a l’estratègia Better in Winter, i també l’ascens de la despesa que fan els britànics a les illes.
Segons Busquets, «hem de ser francament optimistes», ja que, segons ha subratllat, «la despesa per britànic i dia ha augmentat un 8,7 %, per damunt de l’increment que ha registrat el nombre de visitants». Així mateix, ha posat en relleu que «el mes de setembre, els visitants internacionals han augmentat un 1,1 %, i la despesa, un 2,7 %, i això possibilita contractes de feina més llargs, que són millors condicions de feina i millors pensions en un futur», ha recordat.
Armengol ha apuntat a les previsions de Turespaña per a l’hivern, que estimen un creixement interanual del turisme britànic a les Balears d’un 58 %, percentatge molt superior al 4 % que s’espera per al conjunt de l’Estat.
La presidenta també ha destacat que durant els mesos d’hivern les aerolínies han programat un 22,3 % més de vols que l’any passat a les Balears i que el mercat britànic en particular tindrà un 19 % més de connexions amb Mallorca, un 17,4 % més amb Eivissa i un 200 % més amb Menorca.
Així mateix, la titular de l’executiu ha recordat que «és la primera gran fira turística internacional en la qual participen tots els consells insulars amb les competències de promoció turística ja transferides i dotades econòmicament». En aquest sentit, ha manifestat que «El Govern segueix treballant amb els consells en estratègies que són d’interès comú per a totes les illes, amb l’objectiu de consolidar l’aposta per la qualitat, augmentar les connexions i potenciar la temporada d’hivern».
»Millorar la nostra connectivitat en temporada baixa —ha afegit— és bàsic per perllongar l’activitat de la nostra economia durant tot l’any i afavorir una ocupació més estable i de qualitat. Les dades turístiques i d’afiliació de la passada temporada d’hivern, els 15.909 treballadors més de l’octubre i les previsions dels pròxims mesos ens indiquen que anam pel bon camí i ens conviden a ser optimistes».
Per la seva banda, la vicepresidenta del Govern i consellera d’Innovació, Recerca i Turisme, Bel Busquets, ha destacat l’increment de visitants britànics durant els mesos d’hivern (+ 15,4 % entre gener i abril de 2018), que ha atribuït a l’estratègia Better in Winter, i també l’ascens de la despesa que fan els britànics a les illes.
Segons Busquets, «hem de ser francament optimistes», ja que, segons ha subratllat, «la despesa per britànic i dia ha augmentat un 8,7 %, per damunt de l’increment que ha registrat el nombre de visitants». Així mateix, ha posat en relleu que «el mes de setembre, els visitants internacionals han augmentat un 1,1 %, i la despesa, un 2,7 %, i això possibilita contractes de feina més llargs, que són millors condicions de feina i millors pensions en un futur», ha recordat.