La candidata del Partit Popular de Menorca al Consell Insular, Misericòrdia Sugrañes, ha mostrat el seu total suport a la reivindicació de l’Associació Hotelera de Menorca (Ashome) de crear una marca poderosa i amb personalitat pròpia durant la trobada que ha mantingut a Fitur amb el president regional, Gabriel Company, i la portaveu parlamentària Marga Prohens, amb la cúpula de la patronal, encapçalada pel seu president, Luis Casals. “Tot el nostre suport perquè Menorca faci tots els esforços necessaris per a começar a construir, sobre tots els actius que tenim i que afortunadament són molts, una marca memorable i amb personalitat pròpia perquè és el que Menorca necessita situada per millorar la seva posició en el mercat” .
Per a això, “és indubtable que fan falten més recursos en promoció i que la presència de l’illa no quedi diluïda a l’estand de Balears, com està passant en l’actualitat”, raona Sugrañes.
“És inadmissible que Menorca no aparegui, llevat d’un taulell amb alguns catàlegs, a l’estand de Balears, que no se sàpiga que Menorca és Reserva de la Biosfera, que té una rica gastronomia amb productes amb Denominacions d’Origen històriques com el Formatge Maó-Menorca, que no hi hagi fotos de les nostres meravelloses platges perquè en realitat només hi ha dues fotos que s’identifiquen clarament amb Menorca, un far i un platja buida amb dos caminants. No es veu que tenim unes festes ancestrals, que tenim cavalls de raça menorquina, que tenim ginebra, sabates, bijuteria, entre d’altres atributs.