Després de les activacions d’aquest estiu, Destil·leries Xoriguer reprèn la seva campanya “Demana-ho amb Xoriguer”, amb l’objectiu de recuperar la tradició de prendre Gin Xoriguer més enllà de les festes populars i incentivar el consum d’un un producte local, de qualitat i versàtil, elaborat de manera artesanal, amb un sabor autèntic i diferent.
La campanya s’ha dissenyat basant-se en activacions modulars, el que permet als establiments col·laboradors que ofereixin als seus clients pallofa o Menorcan Fizz comptant amb un bàrman, una hostessa i regals promocionals i / o una actuació musical. Així mateix, per facilitar que l’esperit de la campanya arribi a el consumidor final, s’han planificat accions publicitàries i la redifusió de l’espot presentat la primavera passada.
Els assistents a l’esdeveniment, celebrat el 16 de desembre a Destil·leries Xoriguer, van poder apreciar «en directe» el desplegament dels tres tipus d’activacions i degustar pallofa i Menorcan Fizz elaborats per Joan Canals, Brand Ambassador de Gin Xoriguer, provar cupcakes de pomada i gaudir de la música de Shanti & Martí. Destil·leries Xoriguer se centrarà ara en aconseguir la complicitat de bars i restaurants de Menorca en el desenvolupament d’aquesta campanya.
Demana-ho amb Xoriguer
La campanya “Demana-ho amb Xoriguer” es va presentar el passat mes d’abril per incentivar l’elecció de Gin Xoriguer als bars i restaurants de Menorca, ja que un dels principals objectius de l’acció és que Gin Xoriguer sigui la ginebra escollida a Menorca a l’hora de demanar un combinat.
Per aquest motiu, es va compartir un perfect serve per facilitar que el gin & tonic de Xoriguer es convertís en elecció desitjada pels consumidors, i, al llarg de tot l’estiu van organitzar les festes “Demana-ho amb Xoriguer” a Paput i Ulisses, en què bàrmans de locals de referència de cocteleria nacional, oferien un menú únic i exclusiu basant-Gin Xoriguer i altres productes de la marca elaborat per ells mateixos dins de l’esperit Recupera la teva tradició que Destil·leries Xoriguer promou amb aquesta campanya.
Fotos: David Arquimbau.