La Conselleria de Model Econòmic, Turisme i Treball, mitjançant l’Agència d’Estratègia Turística de les Illes Balears (AETIB) participarà la setmana vinent (del 22 al 26 de gener) en la fira turística de Madrid (Fitur) on estarà present amb un estand de prop de 1.000 metres quadrats.
L’espai balear tindrà presència de les quatre Illes Balears (Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera), també comptarà amb sis coexpositors privats i amb els ajuntaments de Santanyí, Llucmajor, Alcúdia, Felanitx, Calvià, Palma, Santa Margalida, Capdepera i Manacor.
La imatge de l’estand a la cita madrilenya oferirà informació detallada sobre tota l’oferta de la destinació i buscarà acostar-se encara més al turista nacional, tercer mercat turístic en importància per a Balears i que en 2019 va experimentar un augment del 2,2%.
Sota l’eslògan “Acosta’t”, l’estand de les Illes Balears a Fitur comptarà amb diferents panells publicitaris que mostraran una nova campanya basada en la proximitat de la nostra destinació per al turista espanyol. L’objectiu és posar en valor la proximitat de l’arxipèlag, una destinació molt pròxima a qualsevol punt de la geografia espanyola.
A més, durant la fira es duran a terme diferents presentacions als mitjans de comunicació nacionals sobre assumptes de política turística i les novetats turístiques de cada illa. I per a donar un impuls al patrimoni de les Illes Balears, també està previst un concurs a Instagram que permetrà guanyar un viatge a les Illes per valor de 700 euros. El concurs romandrà actiu del 22 al 26 de gener.
Per al cap de setmana s’han programat diferents activitats per a dinamitzar l’estand i atreure visitants. Cal destacar a més que el SET de Turisme de Salut i Benestar disposarà, un any més, d’un estand propi a l’àrea de Fitur Salut, tot com a part del pla d’acció del SET i amb l’objectiu de posicionar aquest producte dins del mercat espanyol.