Finca es Rafal, Mallorca

Movistar+ estrena els programes especials sobre Menorca El primer dels tres espais de “Miradas Viajeras” dedicats a la illa s'emet a les 21 hores d'avui dijous en Negocios TV, Canal 125 de Movistar+.

Movistar+ estrena avui dijous els programes especials de “Miradas Viajeras” dedicats a Menorca, a les 21 hores a Negocios TV, Canal 125. Dirigit i presentat pel prestigiós comunicador Fernando Valmaseda, el primer dels tres episodis que emetrà la cadena està dedicat a mostrar l’illa com un de les destinacions més segures d’Europa per gaudir d’unes vacances gràcies a la seva bona situació sanitària, els atractius d’un entorn natural preservat el desenvolupament del qual s’ha basat en paràmetres de sostenibilitat, i la seva oferta gastronòmica.

En aquest primer programa, de 60 minuts de durada, es parlarà dels recursos sanitaris per afrontar els casos de COVID-19, amb una entrevista amb el coordinador de les Unitats Volants d’Atenció al Coronavirus (UVAC) el Dr. José Antonio Vidal; i s’emetrà un fragment de l’entrevista que l’equip de rodatge va realitzar a finals d’abril a la presidenta del Consell Insular, Susana Mora, a la platja de Es Grau, comentant el potencial turístic de Menorca en un context de pandèmia com l’actual.

Des d’un enfocament molt personal, el relat de Fernando Valmaseda acompanyarà a l’espectador en un recorregut sensorial per descobrir l’essència i l’ànima de la illa visitant escenaris com Cala Pilar, El Toro, la Naveta des Tudons, Torre d’en Galmés, Favàritx o un tram del Camí de Cavalls, i a través de les entrevistes a José Vidal de la Fundació Lithica; Bartolomé Mercadal de Farmers&Co; el xef David de Coca del restaurant Sa Llagosta ; i Azucena Jiménez, gerent d’ASHOME. Els dos programes següents estaran dedicats a les platges i les activitats de turisme actiu, i a l’oferta cultural de la illa.

Els programes especials que emet Movistar+ formen part de les accions promocionals que promou la Fundació Foment del Turisme de Menorca (FFTM) per a reactivar el sector turístic i captar viatgers del mercat nacional en una temporada marcada encara per la crisi sanitària.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.