Un grup de vuit representants d’agències de viatge, d’organització d’esdeveniments i de comunicació franceses –la gran majoria de París– han viatjat a Menorca en un fam trip de familiarització i descoberta de la destinació organitzat per l’agència Menorca Island by Lodge Attitude, amb la col·laboració de la Fundació Foment del Turisme de Menorca (FFTM) i el Govern balear. Es tracta d’una activitat inclosa en el Pla d’Acció 2021 del Segment Estratègic Turístic de Luxe.
Durant tres dies, del 8 a l’11 d’octubre, aquest grup va poder escoltar, comprendre i deixar-se sorprendre amb un programa de visites que va incloure visites a finques i fortaleses; hotels i agroturismes temàtics; excursions al cor de l’illa per a gaudir d’espais naturals preservats; sortides a la mar; experiències gustatives i culinàries; i vetllades amb alguna sorpresa. Un equip francòfon de Menorca Island va acompanyar el grup en tot moment per transmetre els avantatges i les possibilitats que ofereix l’illa per a viatges d’oci, d’empreses o altres esdeveniments i congressos. L’objectiu prioritari era poder viure una experiència inspiradora, natural i sensorial per proposar Menorca als seus clients francesos privats i d’empreses, tot l’any.
Menorca Island by Lodge Attitude és una agència receptiva establerta tot l’any a Menorca, en el centre històric de Maó. Imagina, dissenya i organitza viatges personalitzats i exclusius i esdeveniments temàtics per a clients privats i corporatius.