Baleària ha estrenat la seva nova campanya d’estiu amb què vol continuar ampliant el seu lideratge a les connexions marítimes amb les Balears aquest proper període de vacances. Amb el lema “La companyia ho és tot”, Baleària recorda que l’elecció dels companys de viatge és fonamental per a l’èxit de les vacances, com ho és escollir la companyia per viatjar. Així, la naviliera es postula com la millor elecció per viatjar a les Balears, reivindicant la seva experiència de gairebé 25 anys a l’arxipèlag balear, el seu avenç en la digitalització dels vaixells i serveis i, especialment, la seva aposta particular per la cura al planeta amb les energies més netes.
Baleària ha apel·lat aquest any a un concepte nascut d’una experiència personal. “La companyia ho és tot” plasma un insight que moltes persones senten cada cop que viatgen. El món és ple de destinacions per recórrer i descobrir, i sovint resulta complicat escollir el millor lloc per anar de vacances. No obstant això, aquesta transcendental feina de marcar al mapa un lloc queda gens quan en tornar a casa ens adonem que realment el millor del viatge ha estat les persones amb qui ho hem compartit. Per això, Baleària assegura que seleccionar el destí és fonamental, però els que ens acompanyen a l’experiència, ho són encara més.
Aprofitant aquesta idea, la naviliera juga amb el doble sentit del terme “companyia” per autoreferenciar-se com a acompanyant, al·ludint a allò vital que també és per al viatger escollir una companyia marítima que li garanteixi una excel·lent experiència de viatge.
La campanya ha estat ideada i desenvolupada al costat de l’agència publicitària Rosebud, i contempla una segona fase d’acció on s’emetrà l’espot definitiu d’estiu. El pla de mitjans preveu una difusió a través de televisió, a més de publicitat exterior, premsa, ràdio i digital al llarg dels propers mesos.