Eroski ha presentat aquest dimarts a Sant Lluís la campanya “Productes de Sa Nostra Terra”, amb l’objectiu d’incentivar el consum del producte local. Tant les dades de vendes del passat exercici com les previsions del present indiquen increments, alguns molt significatius. Així, cal destacar les dades següents:
·Llet fresca de Menorca: un total de 450.000 litres venuts, amb un creixement del 30% respecte al 2020.
·Llet UHT de Menorca: més de 3,48 milions de litres venuts, amb un increment del 2,49%.
·Embotits típics de Menorca (carn i xulla, cuixot i altres) amb increments en volum de més del 19%.
·Formatge D.O.P. Maó-Menorca: Vendes de més de 339.000 quilos d’aquest formatge local a totes les illes i un creixement a Menorca de més del 15%, gràcies a la relació estable amb 9 productors locals i la marca pròpia Eroski
·Vins IGP de la terra de Menorca: Vendes d’uns 5.000 litres.
·Ous frescos de Menorca: Vendes anuals de més de 5.000 ous campers de Menorca.
·Vedella i anyell de Menorca: Vendes per valor de més de 340.000 euros.
·Paneria i brioixeria (pa pagès, crespellines, galeta molla, coca bamba, ensaïmada…). Increment de l’11,7% respecte de l’exercici anterior.