La Junta de Govern Municipal de Ciutadella, va aprovar en data 14/9/22 el Conveni de col·laboració amb l’IBAVI a través del qual es concreta la cessió d’un local municipal de l’edifici Pius VIè per tal de donar atenció a Ciutadella a les persones i a les famílies que requereixen realitzar algun tràmit relacionat amb l’habitatge.
Amb l’aprovació d’aquest conveni es dona compliment a l’objectiu de promoure l’apropament dels serveis i recursos al municipi tot facilitant l’accés als ciutadans i ciutadanes de Ciutadella i així com va demanar el desembre del 2019 el Ple de l’Ajuntament a l’IBAVI de restablir l’atenció presencial d’aquest servei al municipi de Ciutadella. Aquesta iniciativa respon també al compromís municipal amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i Agenda 2030, essent l’habitatge un dels objectius més transversals i prioritaris.
L’IBAVI va iniciar ahir dia 21 d’octubre l’atenció a Ciutadella i atendrà les consultes ciutadanes tots els divendres en horari de 9 a 14 hores a l’edifici Municipal Pius VIè, del carrer Pius VIè núm. 21, amb cita prèvia, telefonant al 900 780 000 o a través del servei cita prèvia online accedint a www.ibavi.es. on els interessats, de forma general, podran rebre informació, assistència o solventar qualsevol gestió relacionada amb l’IBAVI i concretament,
- a) La inscripció en el registre de demandants d’habitatges/adjudicació
- b) L’assistència als llogaters dels habitatges de l’IBAVI per renovacions de contractes, requeriments, incidències o facturació.
- c) L’assistència a les Comunitats gestionades per l’IBAVI.
- c) El dipòsit de les fiances de contractes d’arrendaments.
- d) El lloguer de places d’aparcament o de locals propietat de l’IBAVI.
- e) El registre de documentació