Ariadna Vilalta/Milà – La cita semestral amb el calçat internacional en la seva 95a edició torna a tenir un calendari de 4 dies (del 19 al 22 de febrer) després de les últimes edicions amb 3 jornades. Aquesta decisió es basa en els indicis encoratjadors de repunt del mercat i l’obertura de mercats com Àsia que fins fa poc, no podien viatjar. Un total de 988 marques, 451 internacionals i la resta italianes, són presents a aquesta edició de Micam. Pons Quintana, Mascaró i Pretty Ballerinas presenten col·leccions de tardor hivern i Ria Menorca s’enfoca a l’estiu, pensant clients que busquen la contra temporada i les comandes d’últim moment.
El futur del retail
Es presenta un nou espai centrat en el futur del retail ple d’idees innovadores per revolucionar els punts de venda. Aquesta nova àrea acull empreses que produeixen tecnologies innovadores en el món de la venda retail basant-se en la idea que el futur del comerç minorista és híbrid on tecnologia y experiència humana treballaran conjuntament. Tecnologia com perfil de clients, realitat augmentada i experiències virtuals s’estan convertint en indispensables.
Sostenibilitat
La sostenibilitat posa especial interès en un àrea dedicada als passos VCS (verificació i certificació) per tal d’ajudar a empreses en el procés d’avaluació, mesurament i tot el que es necessita per millorar el rendiment de la sostenibilitat corporativa d’acord amb els estàndards reconeguts internacionalment.