Finca es Rafal, Mallorca

Les Illes Balears posicionaran la seva oferta cultural i esportiva a la World Travel Market de Londres Un dels objectius és incentivar la demanda en la temporada baixa.

Les Illes Balears participaran, del 6 al 8 de novembre, en la fira de turisme World Travel Market (WTM) de Londres amb l’objectiu de posicionar Balears com un destí per al turisme esportiu i cultural així com incentivar la demanda en la temporada baixa.

La Conselleria de Turisme, Cultura i Esports, a través de l’Agència d’Estratègia Turística (AETIB), ha estat l’encarregada de coordinar tota la participació en aquesta fira, un esdeveniment en el qual Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera estaran representades en un estand de 442 m².

Es tracta del mateix estand que es va estrenar a la passada edició de Fitur 2023 i que li va valer el reconeixement de l’organització al millor “Estand sostenible”. Un disseny que ha estat adaptat al nou espai de la WTM, però que de la mateixa manera segueix inspirat en la Posidònia Oceànica, tan característica del Mediterrani, i amb una ferma aposta per la sostenibilitat, tant en tots els seus materials com en el procés constructiu. L’estand cerca, a més, ser un espai funcional i útil per a tota l’activitat firal que en ell es desenvolupa.

Així, en l’estand d’Illes Balears en WTM seran presents, amb un taulell propi, els Consells Insulars de Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera, així com diferents Ajuntaments de Mallorca i quatre coexpositors privats (Sidetours Incoming, Affilired, Iberosports i IberPalma Travel).

Amb l’objectiu que el sector pugui mantenir reunions de treball en la fira d’una forma organitzada, l’AETIB ha habilitat un sistema de reserves de taules en l’estand. Aquest sistema ha estat comunicat prèviament a les empreses turístiques amb la finalitat que puguin utilitzar-ho per a agendar les seves cites.

Presentacions a l’estand

A més, durant els dies que duri la fira, es duran a terme en l’estand de les illes Balears diferents presentacions. Concretament, dilluns 6 de novembre, a les 11.00 h, tindrà lloc una presentació als mitjans de comunicació britànics a càrrec de la presidenta de les Illes Balears, Margalida Prohens, i el conseller de Turisme, Cultura i Esports, Jaume Bauzà. En ella es presentaran les noves estratègies turístiques per a 2024 i l’aposta de Balears com a destí cultural i esportiu.

A continuació, es durà a terme un panell de debat amb representants de cadascun dels Consells Insulars per a presentar les novetats turístiques de Mallorca, Menorca Eivissa i Formentera.

Durant les jornades de fira, la delegació balear desplaçada a Londres aprofitarà també per a mantenir diferents reunions de treball amb l’Associació d’Agents de Viatge Britànics (ABTA) així com amb els principals operadors turístics i companyies aèries del mercat britànic.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.