Balearia, Ciutadella - Barcelona Advertisement

Jornada «L’Administració a prop teu» as Mercadal

L’Ajuntament des Mercadal col·labora amb la Direcció Insular de l’Administració General de l’Estat per dur a terme una nova jornada del programa «L’Administració a prop teu». Serà aquest divendres dia 24, de 10 a 13 h, a l’Aula 4 de l’Escola d’Adults des Mercadal.

Personal de l’Administració General de l’Estat atendrà la ciutadania per ajudar a obtenir el certificat digital o per resoldre els seus dubtes sobre estrangeria, homologació de títols, entre d’altres.

Des de l’Ajuntament des Mercadal s’anima veïns i veïnes del municipi a atracar-se a l’Escola d’Adults aquest divendres per resoldre els seus tràmits amb l’Administració General de l’Estat i aprofitar aquesta oportunitat per obtenir el certificat digital, ja que cada vegada és més utilitzat en qualsevol tràmit amb l’Administració.

 

Carpeta Ciutadana CIME

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.