Menorca ha promocionat el luxe de viure en primera persona les experiències i activitats que ofereix amb la seva participació aquesta setmana a la Fira Emotions 2024 que s’ha celebrat a Sevilla. Es tracta d’una cita enfocada al sector del luxe on el personal de la Fundació Foment del Turisme de Menorca ha realitzat 55 reunions programades amb diferents agències de viatge i Destination Management Companies de tot el planeta. Les sensacions han estat molt positives ja que l’interès per Menorca, les seves experiències i l’exclusivitat que ofereix desperten cada cop més interès entre els professionals per oferir-les als seus clients.
Des de la Fundació apunten que l’interès per Menorca en països com els Estats Units, l’Argentina, el Brasil o Mèxic està creixent paulatinament entre un mercat amb un alt poder adquisitiu, que sol·licita cada cop més incloure l’Illa entre les parades obligatòries en els seus viatges.
La Fira Emotions, que està enfocada als professionals, s’ha celebrat del 3 al 5 de juny a Sevilla amb un format de reunions i trobades d’entre 10 i 15 minuts per presentar la destinació a quants més professionals possibles. L’aposta per a la promoció de Menorca consisteix a posar en valor les experiències que ofereixen amb l’exclusivitat de fer-ho en un entorn tan especial, natural i amb un valor a l’alça entre el sector del luxe.
Des de la Fundació Foment del Turisme de Menorca es valora molt positivament aquesta acció que complementa l’estratègia que se segueix no només de posicionar l’Illa més enllà del sol i de la platja, sinó apostar pel luxe en un mercat molt propici a allargar la temporada turística.