El Consell Insular de Menorca ha posat en funcionament aquest divendres, 4 d’octubre, un canal de WhatsApp, la principal eina de missatgeria instantània actual.
Es pot accedir al canal a través del següent enllaç https://whatsapp.com/channel/0029VakISzL7j6fyv46mgd0T, o escanejant el codi QR de la imatge adjunta. A continuació, s’ha de clicar el botó de seguir, i finalment, activar les notificacions clicant la campana de la part superior. D’aquesta manera, es rebran els missatges del canal del Consell Insular de Menorca per estar sempre al dia.
Amb aquesta eina, el Consell Insular podrà difondre de forma efectiva i privada informació valuosa per als ciutadans. A través d’aquest canal es donaran a conèixer les informacions més destacades referents al Consell i els seus diferents departaments, per exemple les novetats del Servei d’Atenció Ciutadana. També es farà difusió de les notícies rellevants de la institució, informació sobre els processos d’ajuts i ofertes de contractació en marxa, així com de les diferents activitats programades.
La posada en marxa d’aquest canal també facilita que la informació oficial es pugui compartir de manera més àgil i arribi a un públic més ampli i divers, especialment en situacions d’emergència que així ho requereixin.
L’activació d’aquest servei forma part del full de ruta de comunicació del Consell Insular, que ha apostat per tenir més presència en l’àmbit digital, per exemple a les diferents xarxes socials, com X (Twitter), Facebook i Instagram. En una passa més, ara inaugura aquesta eina a la xarxa de missatgeria instantània amb l’objectiu de poder arribar de cada vegada a més ciutadans.