Miriam Triay / Ciutadella – Esther Mascaró, l’actual regidora de Turisme, Benestar Animal i Festes, juntament amb l’equip de govern actual a l’Ajuntament, va prendre la decisió, el passat mes de gener, d’incorporar canvis a la festa del nostre patró, Sant Antoni, deixant d’exhibir al porquet. Una modificació, meditada i discutida, que finalment es portà a terme pel bé de l’animal. Qui havia de romandre durant més d’un dia, dins un espai limitat i tancat. Segons explica la regidora, els temps canvien, les sensibilitats de la societat també, i amb tot, han de canviar la resta de coses. No vol dir que festes o tradicions s’hagin d’acabar, però sí que s’han d’adaptar als nous temps, a les noves sensibilitats, i responsabilitats, que a poc a poc estem adoptant. Ja sigui per decisions europees, espanyoles o pròpies.
En l’organigrama de l’Ajuntament apareix una nova regidoria, Benestar Animal…
Sí. Realment, aquesta regidoria…
Si t’interessa saber més d’aquesta notícia o la vols llegir sencera la trobaràs a l’edició en paper del Setmanari El Iris o bé mitjançant una subscripció digital.
Si et vols fer subscriptor a les edicions en paper o digital, ens pots trucar al número de telèfon 971 38 29 20 i t’informarem.
Amb la teva subscripció dones suport a la premsa local i de proximitat, a la nostra llengua i a la nostra cultura, i fas que els mitjans de comunicació locals poguem seguir editant, informar-te i poder crear i mantenir llocs de feina.