La butlleta guanyadora del Milió del sorteig d’Euromilions d’aquest divendres 28 de febrer ha estat validada a les Balears i, més concretament, a Ciutadella.
El resguard ha estat segellat al despatx de Loteries Ciutadella receptor núm. 60.650, que està situat a la plaça dels Pins de Ciutadella, ha informat Loteries i Apostes de l’Estat en un comunicat.
Una butlleta encertant validada a Bèlgica ha guanyat un premi de 52,4 milions d’euros al sorteig d’Euromilions de divendres. L’encertant ha aconseguit el pot milionari que s’havia acumulat per als premiats de primera categoria (5 números + 2 estrelles).
A Espanya hi ha quatre butlletes encertants de tercera categoria (5 + 0), que cobraran premis de 20.632 euros, a més de la butlleta encertant d’El Millón validada a Ciutadella de Menorca (Balears).
Combinació guanyadora: 43-31-46-16-07
Estrelles: 09 i 05.
Loteries Ciutadella segueix amb la seva ratxa de premis, i a més d’un primer premi de La Primitiva, la Grossa de Nadal de 2023 i altres premis milionaris, ara ha repartit aquest milió d’euros de l’Euromillons.