Balearia, Ciutadella - Barcelona Advertisement

L’AETIB participa en unes jornades estratègiques de netwoking a Florida (EUA) amb l’objectiu de posicionar les Illes Balears com a destinació nàutica i de qualitat S'han organitzat unes presentacions B2B a West Palm Beach i a Miami

El director adjunt de l’Agència d’Estratègia Turística (AETIB), Francisco Ferrer, i el coordinador de la Conselleria de Turisme, Cultura i Esports, Miguel Rosselló, han participat aquesta setmana en unes jornades estratègiques de networking a Florida (EUA), concretament a les ciutats de Miami i West Palm Beach, amb la finalitat de posicionar els productes de nàutica i premium de les Illes Balears.

Les jornades, que també han comptat amb la col·laboració de l’Oficina Espanyola de Turisme (OET) a Miami, formen part de l’estratègia de l’AETIB per impulsar la col·laboració publicoprivada i donar suport a les empreses balears.

Per això, l’AETIB ha estat acompanyada en aquestes presentacions del Clúster Marítim de les Illes Balears; de l’associació d’empreses de serveis premium Essentially Mallorca; de la Fundació per al Foment del Turisme de Menorca, i del Club de producte Eivissa Luxury Destination, dependent del Foment de Turisme d’Eivissa.

Des d’Eivissa Luxury Destination asseguren estar “molt agraïts” per l’oportunitat de “presentar l’essència d’Eivissa, al costat de les nostres illes germanes, aprofitant un dels esdeveniments més prestigiosos del sector nàutic als EUA. De la mà dels nostres socis, seguirem apostant per un turisme que busca experiències premium, impulsant un model de turisme basat en l’excel·lència i el respecte pel nostre entorn”.

Coincidint amb la celebració del Saló Nàutic Internacional de Palm Beach, que se celebra del 19 al 23 de març a West Palm Beach (Florida), l’AETIB ha organitzat una trobada professional amb brokers i empreses de managment nàutic, així com altres skateholders del sector nàutic i premsa especialitzada, a què han assistit prop de 20 professionals d’aquest sector.

L’objectiu ha estat traslladar-los tot allò que Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera poden oferir per a aquest tipus de turisme com a segment de valor i posicionar les Illes Balears com un referent a la Mediterrània, no només pels seus atractius turístics sinó també per les seves infraestructures i serveis nàutics, a més de la seva oferta complementària.

Durant l’esdeveniment, ha tingut lloc una presentació de les Illes Balears com a destinació turística i de cadascun dels partners que acompanyen l’AETIB. Tot seguit, s’ha donat pas a un temps de networking en què tots els participants han pogut aprofundir i establir contactes amb els representants de la delegació balear.

El director adjunt de l’AETIB, Francisco Ferrer, ha assenyalat que “apostem pel mercat nord-americà com a part de la nostra estratègia de diversificació, obertura i consolidació de nous mercats emissors i producte, tal com ha quedat reflectit a les conclusions de la primera fase del Pacte per la Sostenibilitat”.

Per la seva banda, Maria Renart, General Manager d’Essentially Mallorca apunta que “aquesta acció de posicionament estratègic de Balears al mercat americà, fruit de la col·laboració publicoprivada impulsada per AETIB i amb el suport de l’OET de Miami, ajuden a consolidar la nostra destinació al mercat americà. Iniciatives com aquesta reforcen la projecció internacional de la nostra destinació i l’oferta de luxe sostenible”

A més, s’ha aprofitat el desplaçament de la delegació balear a Florida per tenir també una altra trobada B2B amb agents de viatges, i touroperadors del segment premium a Miami, així com companyies aèries com Air Europa.

L’esdeveniment, que va comptar amb la participació de 25 agents, es va organitzar un esmorzar de treball al restaurant Cala Millor, d’origen balear, que va servir per oferir informació de primera mà sobre les Illes Balears com a destinació premium i de turisme cultural als professionals turístics de la capital de Florida.

Durant la trobada, els agents de viatges van poder entaular contactes de treball amb els representants de cadascuna de les entitats que acompanyen l’AETIB.

Aquestes jornades s’emmarquen dins el pla d’acció de l’AETIB i el Pla operatiu de Turespaña per a aquest 2025.

Carpeta Ciutadana CIME

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.