Balearia, Ciutadella - Barcelona Advertisement

La Fundació reforça el creixement del mercat portuguès acudint a la Fira de Lisboa L’inici dels vols directes des de la capital lusitana i Oporto amb l’illa ha despertat molt d’interès entre els portuguesos per conèixer Menorca

L’augment del nombre de places de vols de Portugal que connecten amb Menorca aquest 2025 ha propiciat, entre altres coses, que la Fundació Foment del Turisme de Menorca hagi assistit a la Better Tourism Lisbon Travel Market, la fira més important del país, que s’ha celebrat al Parque das Nações. Menorca ha estat un dels més de 100 destins internacionals que s’han promocionat amb una proposta molt visual, amb la natura, la gastronomia i la cultura com a protagonistes.

Durant cinc dies, el personal de la Fundació Foment del Turisme de Menorca ha atès molts dels més de 80.000 assistents a una fira que compta amb jornades destinades als professionals i d’altres obertes al públic en general. L’inici de connexions directes des d’Oporto i Lisboa aquest 2025 mostra el creixent interès per conèixer l’illa.

Un dels aspectes que més ha cridat l’atenció als visitants de l’estand de Menorca ha estat el fet que la connexió entre Lisboa i Menorca estarà operativa des del 19 d’abril fins a l’1 de novembre, de la mà de TAP i EasyJet, mentre que la d’Oporto estarà en funcionament del 24 de juny al 30 d’agost amb EasyJet. En total, s’ha incrementat un 24% el nombre de places en els vols directes entre les dues companyies.

A més, les preguntes més repetides a l’estand de Menorca han fet referència a la temperatura de l’aigua d’abril a setembre. Els visitants han mostrat un gran interès per gaudir de l’illa nedant, així com per recomanacions d’allotjaments i propostes específiques per al mes d’abril, una època en què els portuguesos solen tenir vacances i aprofiten per viatjar a destinacions on puguin banyar-se.

Durant els dies destinats als professionals, s’han mantingut reunions amb agents de viatges i proveïdors de serveis de màrqueting digital, comunicació i esdeveniments. Els agents de viatges han pogut obtenir informació personalitzada segons els interessos dels seus clients.

La valoració per part del personal de la FFTM és molt positiva, ja que, d’una banda, s’ha tornat a una fira en què no es participava des de fa anys i, de l’altra, aquesta acció de promoció es complementa de manera excel·lent amb les connexions directes que hi haurà enguany amb Oporto i Lisboa.

Carpeta Ciutadana CIME

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.