
Miriam Triay / Ciutadella – Miquel Àngel Maria Ballester (Maó, 1965), és llicenciat en estudis eclesiàstics (Facultat de Teologia de Catalunya, 1991) i expert en anàlisi i intervenció social (Universitat Complutense, 1997). Exconseller de cultura i educació del Consell de Menorca, i actualment, professor de l’IES Josep Maria Quadrado, a finals d’aquest mes publica la seva darrera obra, El signe de la creu. Una meditació cristiana (Lleonard Muntaner, col·lecció Tornaveu, 12).
Es tracta d’un assaig de recerca i investigació, centrat, com diu el mateix títol, en el símbol de la creu i l’evolució d’aquest que, encara que sigui universal, i aparegui en molts contextos d’arreu del món; Miquel Maria ha volgut analitzar dins el marc teòric de la teologia i el cristianisme.
Com sorgeix aquest llibre?
Hi ha…
Si t’interessa saber més d’aquesta notícia o la vols llegir sencera la trobaràs a l’edició en paper del Setmanari El Iris o bé mitjançant una subscripció digital.
Si et vols fer subscriptor a les edicions en paper o digital, ens pots trucar al número de telèfon 971 38 29 20 i t’informarem.
Amb la teva subscripció dones suport a la premsa local i de proximitat, a la nostra llengua i a la nostra cultura, i fas que els mitjans de comunicació locals poguem seguir editant, informar-te i poder crear i mantenir llocs de feina.