El Setmanari El Iris llança una campanya de captació de nous subscriptors Una de les finalitats és arribar a la gent major confinada a casa

El Setmanari El Iris ha llençat aquests dies una nova campanya de captació de subscriptors, tot esperant la resposta de la ciutadania per tal que donin suport a les revistes locals, i per altra banda fer arribar la premsa de proximitat a aquelles persones majors que estan confinades a casa i que no estan acostumades a seguir la informació mitjançant les xarxes socials.

El Iris fa una oferta de 100 euros anuals, que es poden pagar també de manera trimestral amb quotes de 25 euros, i a més de rebre la revista en paper cada setmana al seu domicili, els obsequia amb la novel·la de contingut històric “Entre l’honor i la fidelitat” de Jaume Sastre, ambientada en la Ciutadella medieval.

En aquests moments difícils per a moltes petites empreses, és quan més es necessita el suport de la ciutadania, i augmentar els subscritors per a tal de que la premsa local no desapareixi.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.