Agències de viatge americanes i europees de clients premium s’interessen per Menorca

El coronavirus també ha causat impacte en el segment dels viatges de luxe i les agències especialitzades estan cercant noves destinacions que puguin satisfer les expectatives dels seus clients en un context de post pandèmia. Davant aquesta realitat, Menorca està captat l’atenció de compradors d’arreu del món que aquests dies acudeixen a la fira Emotions Travel Community que es celebra a Sevilla.

Per a les agències de viatges especialitzades en clients premium i en l’organització de viatges fets a mida –principalment dels Estats Units, però també d’Europa i Sudamèrica–, Menorca és encara un destí poc conegut que sorprèn per la seva enorme i variada oferta concentrada en un territori tant petit. Al llarg de les 50 reunions que tenen els representants de la Fundació en els quatre dies de la fira, s’ha pogut constatar com l’illa encaixa perfectament amb els valors de qualitat i autenticitat que cerca aquest perfil de viatger.

Els compradors s’interessen especialment pels allotjaments de més categoria i per aquelles activitats i experiències que permeten conèixer la manera de viure dels menorquins. Es sorprenen gratament per l’arquitectura rural i valoren, per damunt de tot, l’alt nivell de conservació del paisatge i l’entorn urbà d’un territori Reserva de Biosfera.

Emotions Travel Community arriba a la capital andalusa després del seu pas per Nova York i Buenos Aires. Es celebra en format presencial del 26 al 29 de setembre i Menorca hi acudeix per primera vegada en el marc de la seva estratègia de desestacionalització, de captar un perfil de viatger interessat en tot el potencial de natura, cultura, gastronomia, esport, i turisme slow que ofereix l’illa al llarg de tot l’any.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.