L’Ajuntament d’Alaior va celebrar dijous la tercera jornada sobre administració electrònica per ajudar als ciutadans i ciutadanes a aprendre a fer els seus tràmits telemàticament.
Durant les sessions les persones apuntades han après a manejar, entre altres, el certificat de persona física així com el funcionament de la seu electrònica municipal.
L’Ajuntament d’Alaior és pioner en administració electrònica. A la seu electrònica municipal s’hi poden fer més de 100 tràmits telemàtics, el que facilita a moltes persones no haver-se de desplaçar físicament fins a les Cases Consistorials per fer nombroses formalitats i el fet de poder fer els tràmits a qualsevol hora, sense dependre dels horaris laborables.
Així tot, qualsevol persona que vulgui anar a l’Ajuntament a realitzar els seus tràmits serà sempre atesa presencialment.
Cal destacar que en aquest sentit, l’Ajuntament d’Alaior és l’únic ajuntament de Menorca on es pot acreditar la identitat per expedir el certificat de persona física
Maria Antònia Pons, regidora d’Administració electrònica, destaca que «des de l’Ajuntament el que cerca és que, qui ho vulgui, pugui aprendre a manejar-se dins l’administració electrònica. És important donar facilitats als ciutadans i per això seguirem impartint aquestes jornades d’aprenentatge».