L’Ajuntament de Ciutadella comença el termini per a la sol·licitud d’inscripcions per a poder fer activitats artístiques al carrer, concretament a la plaça de la Catedral de Ciutadella per aquest any 2023.
La documentació que s’ha de presentar, per part de totes les persones interessades per prendre part del procediment per a la renovació o l’autorització de realització d’activitats artístiques en aquest mercat és la següent:
– Instància de sol·licitud per a l’autorització de la realització d’activitats artístiques al carrer segons el model normalitzat, degudament emplenada i signada.
– Declaració responsable del compliment amb tots els requisits en l’exercici de la venda ambulant i d’estar al corrent de pagament de les obligacions tributàries amb l’Ajuntament en matèria d’ocupació de la via pública, amb l’Agència Tributària i amb la Tresoreria de la Seguretat Social.
– Declarar per part de la persona peticionària, que assumeix la responsabilitat
A més a més, hauran de presentar la documentació següent:
– Una fotografia de la seva producció artística.
– DNI/NIF, autorització de residència i treball per a nacionals de tercers països.
– Documentació necessària per a la valoració de la sol·licitud segons els criteris d’adjudicació establerts.
Tal com s’estipula a la disposició transitòria de l’Ordenança reguladora de la venda ambulant al terme de Ciutadella de Menorca, les autoritzacions concedides abans de l’entrada en vigor d’aquesta ordenança, bé sigui de forma expressa o bé de forma tàcita amb la concessió d’autorització per a ocupació de via pública per a parada de Mercat, així com les llistes de suplents, seran renovades i conservaran la validesa durant el termini de vigència que resti per complir, sempre que ho sol·licitin i compleixin les condicions establertes per cada un dels mercats.