Mercadona contracta a 9.000 persones per a la campanya d’estiu de 2019 La companyia amplia la seva plantilla de maig a setembre per respondre a l'arribada de turistes i mantenir l'excel·lència en el servei

Treballador en una tenda de Mercadona
Treballador en una tenda de Mercadona

Mercadona, empresa de supermercats físics i de venda on-line, contracta 9.000 persones durant la campanya d’estiu de 2019, que s’inicia aquest mes de maig i dura fins a finals de setembre. L’objectiu és reforçar durant aquest període la seva plantilla per garantir l’excel·lència del servei en les més de 1.600 botigues que la companyia té repartides per tot Espanya, època que coincideix amb l’arribada de turistes i amb les vacances de la resta del personal.

Aquestes noves places es troben repartides en diferents punts de la geografia espanyola, on destaquen les Illes Balears, Canàries i les zones turístiques de la costa de la península, entre d’altres.

Pla d’igualtat 2019-2023

Treballadora en un bloc logístic de Mercadona
Treballadora en un bloc logístic de Mercadona

Així mateix, Mercadona va signar a finals de 2018 amb els sindicats majoritaris el nou Conveni Col·lectiu d’Empresa i el Pla d’Igualtat 2019-2023. El nou pla, més social i igualitari, reforça el compromís de la companyia amb l’ocupació estable i de qualitat, avança en les seves condicions laborals, alhora que consolida la seva aposta per millorar el poder adquisitiu de la plantilla i reforça les iniciatives de conciliació de la vida laboral i familiar.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.