Una de les setmanes més importants de la promoció turística es va obrir aquest dilluns a Londres amb una trobada en la qual van participar més de 80 persones entre creadors de contingut, agències i mitjans de comunicació.
La FFTM ha organitzat, en col·laboració amb Traverse, una empresa que treballa amb creadors de tendències del Regne Unit, una presentació al cèntric barri de Farringdon amb l’objectiu de donar a conèixer els atractius de l’illa durant tot l’any. L’acte va tenir lloc al local The Argyle i va comptar amb una presentació, networking entre els assistents i diverses activitats interactives com experiències de realitat virtual que van portar l’illa de Menorca fins a la mateixa capital britànica.
Durant l’acte hi havia tres espais diferenciats: un espai gastronòmic amb productes de Menorca, un altre d’esportiu per promocionar l’oferta de turisme actiu de l’illa, i un tercer espai cultural, amb ulleres de realitat virtual des de les quals es podia visitar des del Teatre Principal de Maó fins a les pedreres de s’Hostal.
A més, el material de realitat virtual, desenvolupat per l’empresa TAO VISUALS amb seu al Parc Bit de Menorca, a Alaior, també va oferir la possibilitat de descobrir la Menorca més esportiva i vinculada a la natura, i totes les possibilitats que ofereix l’illa més enllà de la temporada alta, durant tot l’any. L’esdeveniment es va complementar amb degustacions gastronòmiques típiques de Menorca, en un ambient relaxat, distès, en el qual els assistents van mostrar molt d’interès per conèixer l’illa.