Carpeta Ciutadana CIME

El producte de Menorca agrada als turoperadors alemanys La FFTM completa una intensa jornada de reunions amb diverses empreses que admeten un increment de places per volar a l’illa

El missatge i el producte han agradat. Aquest és el missatge que ha recollit l’expedició menorquina en una intensa jornada de reunions amb turoperadors i empreses alemanyes. Tres d’elles, Der Touristik, Schauinsland-Reisen i Alltours, s’han compromès a incrementar el nombre de places per a aquest 2025, ja que el producte que s’ofereix, sobretot fora de temporada, encaixa molt positivament amb el que volen els turistes alemanys.

Tant els representants de Der Touristik com de Schauinsland-Reisen han confirmat l’increment de places ofertes, especialment fora de la temporada alta, ja que consideren que l’oferta de tranquil·litat, natura, gastronomia i turisme actiu que té Menorca i que complementa el sol i platja és molt atractiva.

“Ens han fet saber que hi ha una demanda real per Menorca. Tot i que la connectivitat no és tan fàcil com amb altres destinacions, els mateixos turoperadors ens comenten que hi ha un gran interès per conèixer l’illa perquè desprèn molta calma”, explica la directora insular, Juana Mari Pons.

La representació menorquina s’ha reunit conjuntament amb la presidenta del Govern, Marga Prohens, i representants balears també amb Alltours, que ha confirmat una pujada de places per a totes les illes. A més, ha felicitat la campanya de persecució contra els allotjaments turístics il·legals i l’aposta per la promoció del destí fora de temporada, ja que és el que busca el mercat alemany.

A banda d’aquests tres turoperadors, des de la Fundació Foment del Turisme de Menorca també s’ha treballat amb Karavel, Corsica Ferries, Expedia, Edelweiss, Weltmeyster i Wanderlust. Les impressions són molt positives, ja que, segons expliquen les empreses, el missatge pel qual està apostant Menorca és exactament el que està buscant el mercat alemany.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.